niedziela, 13 kwietnia 2014

Wiosna, histeryczny powiał wiatr...

Dobry wieczór!


Nie wiem, jak dla Was, ale Wiosna to dla mnie dziwny stan. I nie mam tu na myśli tylko kapryśnej pogody (która ma coś z kobiety w kwietniu ;). To dziwny stan wewnętrznego rozbablania, rozmemłania, wydrapywania czegoś z siebie - siebie z siebie i wskrzeszania siebie na nowo.

To czas mentalnego przebudzenia i rozrostu witalnych sił. Po zamrażającej pogodę ducha zimie - roztapiamy swoje szczelnie zamrożone zwoje mózgowe, sercowe, uruchamiamy mięśnie. Chcemy oddychać głębiej, pić więcej, biec szybciej, kochać mocniej i śmiać się głośniej. I zaprosić innych do tego bachicznego tańca radości i uciechy.

I trochę ta Wiosna jest jak u Schulza. Zbiera się w sobie, aby wybuchnąć ostatecznie, rozlać się dookoła i wciągnąć innych w ten wir. Ale jest tylko Wiosną - trwa do czasu lata, a i wtedy mentalność przestraja się na inne fale. Nigdy nie przetransformuje się na cały rok (kalendarzowy, jak i mentalny) - i w tym cały jej urok... Fantomowa ból-radość z dotknięcia pierwszego promienia słońca.

(Mam nadzieję, że Wasze zmotywowanie z poprzedniego wpisu nie ustaje. Dorzućmy dzisiaj coś jeszcze.)


Poradnik korzystania z Wiosny(czyli wybierz swoje hasło i zaprojektuj swoją Wiosnę)

Uwaga! Przed przystąpieniem do wyboru hasła pamiętaj żeby oszczędzić Wiośnie swojej frustracji, swoich żalów, swojego bólu i wkurwienia, swoich obsesji, kompleksów, nałogów, niskiego poczucia wartości - słowem: wszystkich negatywów, które próbują zdominować Twoje życie. Nie, nie namawiaj do bycia hurraoptymistą, bo tacy ludzie wydają mi się podejrzani :>. Zostań sobą i żyj na swój sposób, a jak uda Ci się uszczęśliwić kogoś obok, to będzie super!

Jedźmy z tym koksem:


























Coś drgnęło i zrobiło się troszkę cieplej? Mam nadzieję, że tak :).
Ja wskakuję w buty i idę pobiegać 'wkoło komina.

A coś muzycznego podrzucę Wam później!

5 komentarzy:

  1. a film też nam jakiś polecisz? :)
    czekam na Twoja historię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się napisać o filmach, książkach i obrazach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akne, ale ty jesteś zajebista. Skąd bierzesz takie wspaniałe pomysły na posty? Jesteś szalona jak Szymborska z tymi wydzierankami. SYTO. ^ ^

    Gra w klasy, zdecydowanie. I to będzie gra z klasą. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie wybieram "Artystyczny nieład" :D

    A twoja wiosenno-pozytywna notka sprawiła, że uśmiech pojawił mi się na twarzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. żyjesz czy juwenalia i nadchodząca sesja pochłonęły Cię do reszty?

    OdpowiedzUsuń